HU Language HU
A Wizz Air szakíthat a Malév Ground Handlinggel
augusztus 3, 2019 0

Kilátásba helyezte a Wizz Air a járatok földi kiszolgálására kötött szerződésének felmondását a Malév Ground Handlinggel – derül ki a légitársaság közleményéből.

Diederik Pen, a Wizz Air ügyvezető alelnöke és üzemeltetési igazgatója a Malév Ground Handling eljárásával kapcsolatos fogyasztóvédelmi vizsgálattal kapcsolatban közleményében leszögezte:

Jelenlegi működésével a Malév Ground Handling megsérti jogi kötelezettségeit, amikor a kihirdetettnél magasabb árat számít fel az utasoknak, illetve a Wizz Air kínálatában nem szereplő szolgáltatásokat értékesít számukra. A helyzet megoldásának érdekében minden lehetőséget megvizsgálunk, beleértve a szerződés felmondását is

– olvasható a közleményben.

Közölte továbbá, a Wizz Air szigorú követelményeket szab az utaskezelés területén, és elvárja, hogy kiterjedt hálózatán belül minden partnere eleget tegyen ezeknek. Ha bármely partnerük megszegi kötelezettségeit, és félrevezeti a Wizz Air utasait, akkor alapos vizsgálattal, illetve szükség esetén jogi lépésekkel kell szembenéznie.

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium kedden tudatta az MTI-vel, hogy Kara Ákos infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezett a Malév Ground Handlinggel szemben, mert sajtóhírek szerint a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat – például a repülőtéri utasfelvételt – az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak.

Címlapkép forrása: MTI/Koszticsák Szilárd