Kilátásba helyezte a Wizz Air a járatok földi kiszolgálására kötött szerződésének felmondását a Malév Ground Handlinggel – derül ki a légitársaság közleményéből.
Diederik Pen, a Wizz Air ügyvezető alelnöke és üzemeltetési igazgatója a Malév Ground Handling eljárásával kapcsolatos fogyasztóvédelmi vizsgálattal kapcsolatban közleményében leszögezte:
– olvasható a közleményben.
Közölte továbbá, a Wizz Air szigorú követelményeket szab az utaskezelés területén, és elvárja, hogy kiterjedt hálózatán belül minden partnere eleget tegyen ezeknek. Ha bármely partnerük megszegi kötelezettségeit, és félrevezeti a Wizz Air utasait, akkor alapos vizsgálattal, illetve szükség esetén jogi lépésekkel kell szembenéznie.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium kedden tudatta az MTI-vel, hogy Kara Ákos infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezett a Malév Ground Handlinggel szemben, mert sajtóhírek szerint a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat – például a repülőtéri utasfelvételt – az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak.
Címlapkép forrása: MTI/Koszticsák Szilárd