Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.

A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni.Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

4500 fős elbocsátás jön a Tescónál
augusztus 5, 2019 0

4500 fős elbocsátást jelentett be hétfőn a brit Tesco, a leépítés 153 Tesco Metro áruházat érint.

Az áruházlánc közlése szerint az elbocsátások révén áruházaik jobb kiszolgálást nyújtanak majd vásárlóiknak, és fenntarthatóbbá teszik a Tesco üzletvitelét. Jelenleg közel 340 ezer főt alkalmaz a kiskereskedelmi lánc Nagy-Britanniában és Írországban.

Jason Tarry vezérigazgató szerint nem volt könnyű meghozniuk az elbocsátásról szóló döntést, miközben egyre nagyobb a verseny és a kihívás a kiskereskedelmi szektorban.

A Tesco szerint a Metro formátumot eredetileg a heti nagybevásárlásokra találták ki, a vevők 70%-a azonban a napi élelmiszervásárlásra használja őket.

Az áruházlánc egy 1,5 milliárd fontos költségmegtakarítási program közepén jár.