Nagy fordulat készül a Volkswagennél, a dízelbotrány után hirtelen nagyon tisztának akarja mutatni magát a cég, jönnek az elektromos modellek, de azért az sem titok, hogy a jövőt a városi terepjárók határozzák majd meg az autógyártónál.
Több újdonsággal is érkezik a Volkswagen az idei Frankfurti Autószalonra:
- egyrészt ott mutatják be hivatalosan a konszern új elektromos autóját, az ID.3-at, amivel az üzenet az, hogy a vállalat egyre inkább átáll a teljesen elektromos, CO2-semleges autók gyártására
- de jön a Volkswagen új logója, amelyet az autószalonon mutatnak be, de azzal egyidejűleg más a VW wolfsburgi toronyházán is az új logó szerepel majd, és jövő év közepéig fokozatosan mind a 171 országban lecserélik majd, ahol a márka jelen van, többek között a több mint 10 ezer VW-kereskedőnél és szervizpartnernél összesen 70 ezer logó cseréje esedékes,
- és változik a márkaimidzs is, a Volkswagen sokkal emberközelibb szeretne lenni.
A cég vezetői ma arról is beszéltek, hogy nem csak a márka arculata változik meg,
- de a jelenlegi 11 helyett 2025-ben már több mint 30 SUV-t kínálna a Volkswagen,
- a cél továbbra is az, hogy 2025-re a Volkswagen az e-mobilitási piac vezetője legyen, abban az évben már több mint 1 millió elektromos autó eladását tervezik,
- 2022-re továbbra is az a cél, hogy a VW-márkánál 6 százalékos üzemi marzsot érjenek el.
Címlapkép: Michael Kappeler/picture alliance via Getty Images