A Google szép csendben június óta egy új hirdetési szolgáltatást tett elérhetővé Magyarországon, úgynevezett Shopping-hirdetésekkel is találkozhatunk a keresőben.
Magyarországon is elérhetővé vált a Google Shopping-hirdetési típusa, amely egy ár- és termékösszehasonlító oldalhoz hasonlóan működik. A Shopping-hirdetések ezzel már 94 országban elérhetők.
A keresési találatok részletes információkat tartalmaznak a termékről, mint például a termék képe és ára, illetve a bolt neve, ahol az adott termék kapható. A hirdetők azokat az embereket tudják elérni a Shopping-hirdetésekkel, akik eleve az adott termékre keresnek rá, így nagyobb valószínűséggel fognak ténylegesen a vásárlás mellett dönteni.
Az egyik legnagyobb kihívás a hirdetők számára a nemzetközi piacra lépés során a Shopping-hirdetések idegen nyelvre való átültetése. A Google segítséget nyújt a hirdetőknek, hogy több nyelven hirdethessenek, valamint azoknak, akik több országba értékesítik és szállítják termékeiket, mivel a Google automatikusan a helyi pénznemben jeleníti meg a terméket árát.