A munkaerőhiány élesedésével a cégek egyre nagyobb figyelmet szentelnek annak, hogy a munkavállalóikat ne csak anyagilag ismerjék el, hanem vonzó munkakörnyezetet is teremtsenek számukra. Hogy pontosan milyen lehetőségek vannak erre, arról a holnap megrendezésre kerülő FM & Office 2019 konferencián beszélnek majd a szakértők, néhány részletet azonban már most elárulunk.
Korábban kevés példa volt arra, hogy egy cégnél a munkavállalókra egyéniségekként tekintsenek és úgy próbáljanak megoldásokat találni a felmerülő igényekre. Ez ma már sok helyen másképp van annak ellenére, hogy a teljes szabadság, vagyis az irodától való függetlenség a munkavállalók nagyon kis része számára elérhető csak. Ezért is fontos, hogy ha valaki 8-9 vagy még több órát az irodában tartózkodik, a lehető legjobb körülményeket kaphassa meg.
Vannak cégek, ahol az iroda belső kialakításán túl különböző szolgáltatásokat nyújtanak az ott dolgozók számára. Ez lehet akár a sportolási lehetőség, de az úgynevezett concierge is ilyen, amikor a recepción bizonyos szolgáltatásokat – például ruhatisztítás, színházjegyrendelés stb. – elintéznek helyettünk.
Nagyon fontos ugyanakkor a munkahely személyessége is, az Egyesült Államokban például már senki nem lepődik meg azon, ha valaki egy családtagját vagy ismerősét meghívja, hogy megnézhesse, mit, hol és hogyan dolgozik az irodában. Ugyanígy a kollégák közötti jó viszony is az egyik legfontosabb szempont a munkahelyi jóllét során, amire ma már több helyen community menedzsereket alkalmaznak. Bár a jó közösség nem feltétlenül azonos korcsoportok kérdése, a csapatépítők során figyelembe kell venni, hogy jelenleg öt generáció dolgozik együtt a munkaerőpiacon.
A munkavállalók kapcsán ráadásul nemcsak irodai dolgozókra kell gondolni, hanem akár egy gyárban is felmerülhet a kérdés, hogy milyen lehetőségek vannak arra, hogy az ott dolgozók úgy érezzék, hogy a munkájukat megbecsülik és annak amit csinálnak célja és értelme van.
BudaPart City
Kiadó terület: 17220m2
|
Átadás:
2020 |
Bérleti díj: 15.5 – 18.5 EUR
|
Hogy mindezt milyen módon lehet elérni, mik a legújabb trendek a közösségmenedzsment, a szervezetpszichológia vagy a most épülő irodaházak terén, arról a most szerdán megrendezésre kerülő FM & Office konferencián többek között az alábbi szakértők fognak beszélni:
- Ispánki Nikoletta, Country Manager, Regus Hungary
- Nizák Jenő, Community Manager, Immofinanz Services Hungary Kft.
- Szabó Viktória, Munka- és szervezetpszichológus, Coaching Team Kft.
- Takács Mónika, Senior Leasing Manager, TriGranit
- Végvári Zsuzsi, munkakörnyezet tanácsadó, CEO, Offiseven