A vártnál alacsonyabb profitot ért el a Nike, ami részben annak tudható be, hogy a világ legnagyobb sportszergyártója a várakozásoknál többet költött marketingre és új termékek piacra dobására.
- A Nike a vártnál magasabb bevételt, de alacsonyabb profitot ért el, ami azzal függ össze, hogy a bevételek növeléséhez több hírességgel kötött megállapodást, és nagy sportesemények támogatására is többet költött, ezek jótékonyan hatottak a bevételekre, de megemelték a költségeket is.
- A sportszergyártó árbevétele 4 százalékkal 10,18 milliárd dollárra emelkedett, ami nagyjából megfelel a 10,16 milliárd dolláros elemzői várakozásnak.
- A Nike adózott eredménye az egy évvel korábbi 1,14 milliárd dollárról 989 millió dollárra esett, ami részvényenként 62 centet jelent, ez pedig elmaradt a részvényenként 66 centes elemzői várakozástól.
- A Nike árfolyama közel 1 százalékot esett piaczárást követően.