Kilőtt a Twitter árfolyama a negyedéves eredményekre, a társaság mind a bevétel mind a profit szintjén az elemzői várakozásokat felülmúló számokat közölt.
Csupa jó hírekkel szolgált a Twitter gyorsjelentésében – nőtt a felhasználók száma és a hirdetési bevétel a második negyedévben. A naponta aktív felhasználók száma 14 százalékkal ugrott meg, az Egyesült Államokban 10 százalékkal, külföldön 15 százalékkal emelkedett az előző év azonos időszakához képest.
A vállalat bevétele 841 millió dollárra rúgott az április-júniusi negyedévben, ami 18 százalékos növekedés az egy évvel korábbi szinthez képest és az elemzői várakozásokat is felülmúlta, a konszenzus szerint ugyanis 829 millió dollárt vártak a piacok. A hirdetési bevételek 21 százalékkal nőttek. Egy részvényre jutó eredménye 20 cent lett, ami 1 centtel jobb az elemzői várakozásoknál.
A harmadik negyedévre 815 és 875 millió dollár közötti bevételt vár a menedzsment, a működési eredménye pedig 45 és 80 millió dollár között lehet.
A negyedéves eredményeket nagy lelkesedéssel fogadták a befektetők, több mint 10 százalékos pluszba ugrottak a részvények a mai kereskedésben.